Ik kan je vele verschillende soorten massages aanbieden. Daarbij geldt altijd: persoonlijke aandacht voor jou staat voorop. Na een massage voel jij je beter en vitaler dan daarvoor.

Maak hieronder een keuze uit de vele mogelijkheden en maak daarna een afspraak. Bel hiervoor 06 46904390 of stuur mij een berichtje via het contactformulier op de site. Moeite met kiezen? Vraag mij gerust om advies zodat ik je kan helpen voor jou de beste keuze te maken.

Ontspanningsmassage

Tijdens een Ontspanningsmassage ontspannen niet alleen je spieren, maar ook je hoofd. Het geeft je rust en ruimte voor nieuwe energie.

Sportmassage

Verkrampte spieren worden tijdens een Sportmassage aangepakt, zodat de spieren weer kunnen ontspannen. Dit zorgt voor een betere doorbloeding en zuurstofvoorziening, waardoor afvalstoffen kunnen worden afgevoerd.

Massagetherapie bij hoofdpijn

Regelmatig hoofdpijn hebben is heel vervelend en kan je dagelijks leven behoorlijk beïnvloeden. Een aantal vormen van hoofdpijn is goed te behandelen met massagetherapie.

Gezichts- en hoofdmassage

Een Gezichts- en hoofdmassage zorgt ervoor dat je gezicht en hoofd lekker kunnen ontspannen. Je uitstraling wordt zachter en je ziet er jonger uit. Daarnaast kan het ook helpen bij hoofdpijn of vermoeidheid.

Hotstone massage

Tijdens de Hotstone massage worden gladde, ronde basaltstenen gebruikt die vooraf verwarmd zijn. Deze stenen houden de warmte lang vast en hebben een gunstige uitwerking bij chronische pijn in de nek en rug.

Voeten & Benen massage

Zowel de voeten als de benen worden lekker losgemaakt. Tijdens de beenmassage worden de beenspieren goed aangepakt, waardoor de doorbloeding verbetert en spierknopen verdwijnen. Een voetmassage is heel ontspannend en zorgt ervoor dat de bloedtoevoer toeneemt en stress afneemt.

Stoelmassage

Stoelmassage is een drukpuntmassage over de kleding heen. Je zit daarbij op een hiervoor speciaal ontwikkelde stoel. De afwisseling van verschillende technieken zorgen voor een betere bloedcirculatie en vermindering van spanning en stress. Na een korte massage voel jij je weer helemaal ontspannen.

Medical taping

Medical taping (ook wel Kinesio taping genoemd) is een techniek waarbij gebruik wordt gemaakt van de natuurlijke herstelprocessen van het lichaam. Door gebruik te maken van speciale tape wordt het zenuwstelsel en algemeen circulatiesysteem geactiveerd, waardoor spieren en pezen sneller herstellen.

Duo massage

Wil je gezellig tegelijkertijd met je partner, vriend, vriendin, moeder of zus gemasseerd worden? Ook dat kan bij Massagepraktijk Zenergy!